Tillväxtprogram.
Marknadens främsta CRM, resultatinriktad marknadsföring samt idéerna och de proaktiva insatserna som krävs för att allt ska lyfta på riktigt.
Ett nytt sätt att investera i CRM.
Ingen uppstartskostnad
Båda parter har samma incitament
Marknadsföring inkluderad
Fast månadsavgift
1. CRM som tjänst.
Användarsupport
Proaktiva stödinsatser
Bevakning av nya funktioner och möjligheter
Löpande anpassning av CRM
Tillväxtprogrammets tre delar
2. Marknadsföring
Sökmotoroptimerade artiklar och landningssidor
E-postkampanjer och –nurturing
Social media-hantering
Annonsoptimering
Tillväxtprogrammets tre delar
3. Det lilla extra.
Personlig kontaktperson
Regelbundna möten
Tillgång till ett team av specialister
Tillväxtkampanjer och förslag på sälj-, kundvårds- & marknadsföringsinsatser som fungerat för andra
Tillväxtprogrammets tre delar
Bas
✔️ CRM som tjänst
✔️ Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring
5 900*
SEK/mån
Standard
✔️ CRM som tjänst
✔️ Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring
✔️ Tillväxtkampanjer
9 900*
SEK/mån
Boost
✔️ CRM som tjänst
✔️ Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring
✔️ Tillväxtkampanjer
✔️ Annonsoptimering
17 900*
SEK/mån
Vanliga frågor.
-
Angivna priser och paketeringar ska ses som riktmärken och kan anpassas efter antal användare, mängder innehåll, aktivitet med mera.
Prata med din kontaktperson på Cedeo för en anpassad offert.
-
CRM som tjänst innebär att Cedeo jobbar proaktivt för att hjälpa er att få ut det mesta av ert CRM.
Tjänsten inkluderar användarsupport, löpande förbättringsarbete samt olika typer av proaktiva insatser - allt till ett fast pris.
-
Ett Innehåll kan vara en artikel eller landningssida till en kampanj med tillhörande bilder och grafiska element.
Exempel på en artikel är en kunskapsartikel, nyhetsartikel, referenscase, intervju med medarbetare eller liknande.
Innehåll sökmotoroptimeras mot ord och termer som anses relevanta för aktuellt innehåll
-
En Tillväxtkampanj är en aktivitet som genomförs tillsammans med er som kund. Exempel kan vara bearbetning av potentiella kunder, återaktivering av tidigare kunder eller en cross-sell/upsell-kampanj.
Cedeo bistår med att sammanställa listor utefter befintliga databaser, ta fram och anpassa innehåll så som epostmallar och playbooks samt sätter upp nödvändiga vyer, för och automationsflöden. Cedeo kan också leda workshop med kundens användare samt bistå med stöd och coachning.