CRM för Tillverkande bolag
Tillverkande bolag förtjänar bättre CRM.
Många tillverkande bolag saknar idag välfungerande verktyg för att hantera sina kundrelationer. Istället är man ofta begränsade till de funktioner som ens affärssystem erbjuder – vilket sällan ger bra förutsättningar för den som vill jobba smartare och mer effektivt inom försäljning, marknadsföring och kundvård.
Men vi har en lösning där vi istället kompletterar ert ERP med marknadens främsta CRM för att ge er det bästa av två världar!







Skapa struktur i ert säljarbete – med Sales Hub
HubSpot Sales Hub erbjuder en rad moderna säljstödsverktyg som hjälper er att jobba smartare och mer effektivt.
Här finns allt det du förväntar dig från ett traditionellt CRM kryddat med mängder av smarta funktioner som kan hjälpa er att utveckla säljarbetet.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Sales Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Smart pipeline med koppling till ert affärssystem för effektiv hantering av era affärer
Koppling till personligt Epost-konto för smidig loggning av mejl
Koppling till Kalender & Microsoft Teams för synk av möten och egen bokningssida
Mål- och Rapportverktyg för uppföljning och analys av sälj med egna nyckeltal
Kartfunktion för ruttplanering av kundmöten
Mobilapp för att komma åt all information även när ni är på språng
Och mycket mer!
Ta marknadsföringen till en ny nivå.
HubSpot Marketing Hub innehåller allt från enklare Epostmarknadsföring till avancerad marketing automation.
Marketing Hub integreras med er hemsida och kan kopplas samman med er digitala annonsering och sociala medier för att möjliggöra en central hantering av all er digitala marknadsföring med mängder av spårnings- och analysmöjligheter.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Marketing Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Epostverktyg för Epost-kampanjer och Marketing Automation
Spårning av hemsidesbesökare
Formulär- & CTA-verktyg
Rapportverktyg för uppföljning och analys
Koppling mot annonskonto på Google, Linkedin och Meta för att spåra resultat och beräkna ROI
Och mycket mer!
Automatiserad service och support.
Med Service Hub hanterar ni alla typer av serviceärenden och har dessutom tillgång till kraftfulla funktioner som Kundportal, Kunskapsbank, Enkätverktyg och AI-bot – samt mängder av automationsmöjligheter.
Allt i ett och samma verktyg som ni hanterar försäljning och marknadsföring – tänk vilka synergier det ger er!
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Service Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
AI-assistent för att besvara frågor från kund
Gemensam inbox för att hantera inkommande konverationer från Epost, Formulär och Chatt
Formulär för felanmälan med automatisk koppling till Serviceobjekt
Smart ärendepipeline för strukturerad hantering av Serviceärenden och reklamationer
Register över Serienummer och Serviceobjekt för att hålla koll på garantitider samt koppla mot ärenden och affärer
Enkäter för att kunna spåra kundnöjdhet
Rapportverktyg för att kunna mäta och analysera
Och mycket mer!
Givetvis går det också att uppgrader till Service Hub Professional för att få tillgång till ytterligare möjligheter .
Vi vet – koppling till ert affärssystem är avgörande för er.
Självklart löser vi det också! Våran ERP-connector har färdiga kopplingar till flera av de vanligaste affärssystemen så som Monitor ERP, Pyramid Business Studio, Microsoft Dynamics, med fler.
ERP-koppling som både är prisvärd och snabb att implementera – kan det bli bättre?
Minna kan berätta mer om CRM för tillverkande bolag
Vill ni veta mer om hur vi kan få en CRM-lösning anpassad efter era behov och förutsättningar? Ta kontakt med Minna
Minna Väntönen
073-641 30 34
minna.vantonen@cedeo.se