Jämförelse:

Sveriges bästa CRM-system för små och medelstora företag 2024

Allt fler mindre och medelstora företag ser värdet av att införa ett CRM-system för att hantera sina kundrelationer samt möjliggöra ett effektivare och mer datadrivet försäljningsarbete. Men vilket CRM är egentligen bäst? Och vad bör man tänka på när man utvärderar ett CRM?

Cedeo har gått igenom de mest populära CRM-systemen på den svenska marknaden och jämfört dessa mot varandra utifrån ett mindre och medelstort företags perspektiv samt de bedömningskriterier som vi anser att man bör ha när man utvärderar ett CRM 2024.

Rapporten är totalt 45 sidor lång och varje system i jämförelsen ägnas tre sidor var, för att ni verkligen ska få en bra bild av de olika systemens styrkor och svagheter.


 

Följande CRM är inkluderade i jämförelsen:

  • Cirrus CRM

  • Dynamics 365

  • Freshsales Suite

  • HubSpot

  • Lime CRM

  • Lime Go

  • Membrain

  • Pipedrive

  • Salesforce

  • Superoffice

  • Upsales

  • Zoho CRM

Är du nyfiken på resultatet? Ladda ned rapporten nedan!

 

Hämta rapporten


Andra har också läst:

Vad kan man egentligen förvänta sig av ett CRM-system?

Vilka nya möjligheter har tillkommit under den senaste tiden och vilka bedömningskriterier bör man egentligen använda sig av när man utvärderar ett CRM-system?

 

10 saker du inte visste att ert CRM borde kunna

Ett modernt CRM-system är en verktygslåda full med olika typer av funktioner som på olika sätt kan hjälpa er att jobba smartare i er försäljning, marknadsföring och kundvård.