CRM för Partihandel & distributör
Komplettera ert affärssystem med ett modernt CRM.
För partihandlare och distributörer är kundrelationen A och O. För att sticka ut i konkurrensen och hålla kunden nära krävs ett konstant kundvårdsarbete som ställer höga krav på både era medarbetare och era systemstöd.
Låt oss hjälpa er att skapa en lösning kombinerar den data ni har i ert ERP med funktionerna från ett CRM i världsklass!













Smidigare hantering av kundrelationer och säljprojekt.
HubSpot Sales Hub förenklar det vardagliga säljarbetet genom en rad smidiga funktioner för loggning av kundinteraktioner samt hantering av affärer.
Dessutom finns mängder av smarta funktioner som ni kan använda för att utveckla ert säljarbete och göra er mer effektiva och datadrivna.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Sales Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Smart pipeline med koppling till ert affärssystem för effektiv hantering av era affärer
Koppling till personligt Epost-konto för smidig loggning av mejl
Koppling till Kalender & Microsoft Teams för synk av möten och egen bokningssida
Mål- och Rapportverktyg för uppföljning och analys av sälj med egna nyckeltal
Kartfunktion för ruttplanering av kundmöten
Mobilapp för att komma åt all information även när ni är på språng
Och mycket mer!
Håll er “top of mind” hos era kunder – och nå ut till nya.
HubSpot Marketing Hub erbjuder er all den funktionalitet ni behöver för att bygga ert varumärke som specialist inom ert område.
Oavsett om det gäller enklare Epostmarknadsföring eller större Inbound marketing-kampanjer i flera kanaler har ni alla de verktyg ni behöver för att lyckas.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Marketing Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Epostverktyg för Epost-kampanjer och Marketing Automation
Spårning av hemsidesbesökare
Formulärverktyg för intresseanmälan och nedladdning av dokument
Landningssidor och CTA-verktyg för att maximera konverteringarna
Rapportverktyg för uppföljning och analys
Koppling mot annonskonto på Google, Linkedin och Meta för att spåra resultat och beräkna ROI
Och mycket mer!
Modern kundservice och reklamations-hantering.
HubSpot Service Hub är samlingsnamnet för de verktyg som hjälper er att effektivisera – och automatisera – er servicehantering.
För er som verkligen vill ta er kundservice till nästa nivå finns också funktioner som Kundportal, Kunskapsbank, Enkätverktyg och AI-bot.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Service Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
AI-assistent för att besvara frågor från kund
Gemensam inbox för att hantera inkommande konverationer från Epost, Formulär och Chatt
Formulär för felanmälan med automatisk koppling till Serviceobjekt
Smart ärendepipeline för strukturerad hantering av Serviceärenden och reklamationer
Register över Serienummer och Serviceobjekt för att hålla koll på garantitider samt koppla mot ärenden och affärer
Enkäter för att kunna spåra kundnöjdhet
Rapportverktyg för att kunna mäta och analysera
Och mycket mer!
Givetvis går det också att uppgrader till Service Hub Professional för att få tillgång till ytterligare möjligheter .
Sa vi att vi kopplar samman med ert affärssystem?
När vi påstår att ni ska komplettera ert ERP med ett CRM blir såklart kopplingen mellan systemen avgörande!
Vi erbjuder därför färdiga kopplingar till flera av de vanligaste affärssystemen så som Pyramid Business Studio, Epicor och iScala, Microsoft Dynamics, Fortnox med fler.
Minna vet mer om CRM för Partihandel & distributörer
Vill ni veta mer om hur vi kan få en CRM-lösning anpassad efter era behov och förutsättningar? Ta kontakt med Minna
Minna Väntönen
073-641 30 34
minna.vantonen@cedeo.se