CRM för Uthyrning & förvaltning
Kontorshotell eller Maskinuthyrning – vi har lösningar för båda.
I grund och botten är ju behovet det samma – ert CRM behöver kunna hantera de objekt som ni hyr ut eller förvaltar, ni behöver en lösning för era kundavtal och all service behöver kunna struktureras upp och hanteras snabbt och effektivt.
Med vår lösning för Uthyrning & förvaltning får ni en helhet som löser ovan och dessutom innehåller mängder av ytterligare funktioner för att utveckla er försäljning och kundvård.




Allt ni behöver för att effektivisera er försäljning
Skapa affärer kopplade till era objekt. Se tillgänglighet och information om de olika objekten och hantera era avtal.
HubSpot Sales Hub erbjuder en rad moderna säljstödsverktyg som hjälper er att jobba smartare och mer effektivt.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Sales Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Objektbibliotek för era Uthyrningsobjekt med tillgänglighetshantering och möjlighet att lagra mängder med information i anpassade fält
Smart pipeline med koppling till ert affärssystem för effektiv hantering av era affärer
Koppling till personligt Epost-konto för smidig loggning av mejl
Koppling till Kalender & Microsoft Teams för synk av möten och egen bokningssida
Mål- och Rapportverktyg för uppföljning och analys av sälj med egna nyckeltal
Avtalshantering för enklare försäljning och hantering av era återkommande intäkter
Mobilapp för att komma åt all information även när ni är på språng
Och mycket mer!
Personifierad marknadsföring
Spåra hemsidesbesökare, koppla samman med er digitala annonsering, samla in data och personifiera er kommunikation.
HubSpot Marketing Hub innehåller allt från enklare Epostmarknadsföring till avancerad marketing automation.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Marketing Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Epostverktyg för Epost-kampanjer och Marketing Automation
Spårning av hemsidesbesökare
Formulär- & CTA-verktyg
Rapportverktyg för uppföljning och analys
Koppling mot annonskonto på Google, Linkedin och Meta för att spåra resultat och beräkna ROI
Och mycket mer!
Snabb och effektiv kundservice.
Hantera era ärenden på ett strukturerat sätt, koppla dem till era uthyrningobjekt och få en komplett översikt av all historik.
Med Service Hub hanterar ni alla typer av serviceärenden och har dessutom tillgång till kraftfulla funktioner som på olika sätt kan hjälpa er få både nöjdare kunder och servicemedarbetare
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Service Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
AI-assistent för att besvara frågor från kund
Gemensam inbox för att hantera inkommande konverationer från Epost, Formulär och Chatt
Formulär för felanmälan med automatisk koppling till Serviceobjekt
Smart ärendepipeline för strukturerad hantering av Serviceärenden och reklamationer
Register över Serienummer och Serviceobjekt för att hålla koll på garantitider samt koppla mot ärenden och affärer
Enkäter för att kunna spåra kundnöjdhet
Rapportverktyg för att kunna mäta och analysera
Och mycket mer!
Givetvis går det också att uppgrader till Service Hub Professional för att få tillgång till ytterligare möjligheter .
Självklart kopplar vi även samman med ert ekonomisystem.
Våran ERP-connector har färdiga kopplingar till flera av de vanligaste affärssystemen så som Monitor ERP, Pyramid Business Studio, Microsoft Dynamics, med fler.
ERP-koppling som både är prisvärd och snabb att implementera – kan det bli bättre?
Prata CRM för Uthyrning & förvaltning med Minna
Vill ni veta mer om hur vi kan få en CRM-lösning anpassad efter era behov och förutsättningar? Ta kontakt med Minna
Minna Väntönen
073-641 30 34
minna.vantonen@cedeo.se