CRM för Uthyrning & förvaltning
Kontorshotell eller Maskinuthyrning – vi har lösningar för båda.
I grund och botten är ju behovet det samma – ert CRM behöver kunna hantera de objekt som ni hyr ut eller förvaltar, ni behöver en lösning för era kundavtal och all service behöver kunna struktureras upp och hanteras snabbt och effektivt.
Med vår lösning för Uthyrning & förvaltning får ni en helhet som löser ovan och dessutom innehåller mängder av ytterligare funktioner för att utveckla er försäljning och kundvård.




Allt ni behöver för att effektivisera er försäljning
Skapa affärer kopplade till era objekt. Se tillgänglighet och information om de olika objekten och hantera era avtal.
HubSpot Sales Hub erbjuder en rad moderna säljstödsverktyg som hjälper er att jobba smartare och mer effektivt.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Sales Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Objektbibliotek för era Uthyrningsobjekt med tillgänglighetshantering och möjlighet att lagra mängder med information i anpassade fält
Smart pipeline med koppling till ert affärssystem för effektiv hantering av era affärer
Koppling till personligt Epost-konto för smidig loggning av mejl
Koppling till Kalender & Microsoft Teams för synk av möten och egen bokningssida
Mål- och Rapportverktyg för uppföljning och analys av sälj med egna nyckeltal
Avtalshantering för enklare försäljning och hantering av era återkommande intäkter
Mobilapp för att komma åt all information även när ni är på språng
Och mycket mer!
Personifierad marknadsföring
Spåra hemsidesbesökare, koppla samman med er digitala annonsering, samla in data och personifiera er kommunikation.
HubSpot Marketing Hub innehåller allt från enklare Epostmarknadsföring till avancerad marketing automation.
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Marketing Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
Epostverktyg för Epost-kampanjer och Marketing Automation
Spårning av hemsidesbesökare
Formulär- & CTA-verktyg
Rapportverktyg för uppföljning och analys
Koppling mot annonskonto på Google, Linkedin och Meta för att spåra resultat och beräkna ROI
Och mycket mer!
Snabb och effektiv kundservice.
Hantera era ärenden på ett strukturerat sätt, koppla dem till era uthyrningobjekt och få en komplett översikt av all historik.
Med Service Hub hanterar ni alla typer av serviceärenden och har dessutom tillgång till kraftfulla funktioner som på olika sätt kan hjälpa er få både nöjdare kunder och servicemedarbetare
-
Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Service Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:
AI-assistent för att besvara frågor från kund
Gemensam inbox för att hantera inkommande konverationer från Epost, Formulär och Chatt
Formulär för felanmälan med automatisk koppling till Serviceobjekt
Smart ärendepipeline för strukturerad hantering av Serviceärenden och reklamationer
Register över Serienummer och Serviceobjekt för att hålla koll på garantitider samt koppla mot ärenden och affärer
Enkäter för att kunna spåra kundnöjdhet
Rapportverktyg för att kunna mäta och analysera
Och mycket mer!
Givetvis går det också att uppgrader till Service Hub Professional för att få tillgång till ytterligare möjligheter .
Hantera era avtal och hyresobjekt.
Med HubSpot by Cedeo får ni ett register över era hyresobjekt där ni kan logga information och koppla till kunder, ärenden och affärer.
Dessutom ingår vår avtalshantering som ger er full kontroll över era avtal direkt i HubSpot!
Självklart kopplar vi även samman med ert ekonomisystem.
Våran ERP-connector har färdiga kopplingar till flera av de vanligaste affärssystemen så som Monitor ERP, Pyramid Business Studio, Microsoft Dynamics, med fler.
ERP-koppling som både är prisvärd och snabb att implementera – kan det bli bättre?
En svårslagen helhetslösning.
✔️ Branschanpassade funktioner
✔️ HubSpot Customer Platform
✔️ Cedeo Superpowers
✔️ Avtalshantering i HubSpot
✔️ Koppling till ert ekonomisystem
✔️ Fast månadsavgift & låg uppstartskostnad
Kraftfullt & prisvärt
Fast pris i en skalbar modell.
Vår branschanpassade konfiguration av HubSpot by Cedeo erbjuds till ett fast pris i form av ett Grundpaket för företaget samt en tillkommande kostnad per användare
Grundpaket
-
HubSpot Customer Platform Starter, inklusive:
1 000 marknadsföringskontakter enligt HubSpots definition
500 Breeze Credits enligt HubSpots definition
-
Cedeo Superpowers Anpassad inkl
Alla funktioner i Cedeo Superpowers Bas
Avancerad Automation
ERP-koppling
Läs mer om Cedeo Superpowers här
-
Hantering av era avtal och återkommande intäkter direkt i HubSpot
-
Färdiga kopplingar till ERP/ekonomisystem för att synka Kunder, Produkter, Order/Fakturor, med mera
1 995
SEK/mån
Användarpris
-
Licens för användaren i Sales Hub Starter, Service Hub Starter, Marketing Hub Starter, Content Hub Starter och Operations Hub Starter
Går också att uppgradera till Professional och Enterprise, eller köpa utan användarlicens till ett anpassat användarpris
-
Tillgång till Cedeos egna supporttjänst för en personlig och kundapassad support på svenska
-
Dedikerad Customer Success Manager för just er instans samt stöd från våra konsulter i hur ni kan få ut ännu mer av HubSpot och Cedeos kompletterande funktioner
+395
SEK/mån
Vanliga frågor.
-
HubSpot by Cedeo är ett unikt erbjudande där vi kombinerar kraften av HubSpot med våra egna “Superpowers” samt våra tjänster för användarstöd och Customer Success. På så sätt kan vi erbjuda en både prisvärd och kraftfull helhetslösning i form av ett CRM som täcker in försäljning, marknadsföring och kundvård.
HubSpot by Cedeo erbjuds också i en rad olika branschanpassade lösningar, samtidigt som ni såklart ges mängder med möjligheter till en helt skräddarsydd lösning för era behov
-
Cedeo Superpowers är en uppsättning funktioner och verktyg (eller superkrafter, som vi säger) som vi kan tillföra ert CRM för att skapa en mer avancerad och än mer anpassad lösning.
Cedeo Superpowers är en viktig komponent i våra lösningar, inte minst i våra branschanpassade konfigurationer. Dessutom ger det er möjlighet att få egendefinierade funktioner för en än mer skräddarsydd lösning.
Läs mer om dessa superkrafter och vad de innebär på denna länk. Där kan du också läsa mer om det vi kallar för “you name it-flöden”
-
I ovan angivna priser ingår HubSpot Customer Platform Starter (alltså Hubspots samtliga “hubbar” på Starter-nivå) samt Cedeo Superpowers i en anpassad paketering. Dessutom inkluderas användarsupport på svenska samt Customer Success Management.
För mer information om innehåll klick på de olika delarna i prislistan ovan så får du en närmare förklaring av vad som avses
-
Givetvis! HubSpot by Cedeo erbjuds som standard med HubSpot Customer Platform Starter (alltså samtliga “hubbar” på Starter-nivå) samt Cedeo Superpowers, som tillför en rad funktioner som annars endast finns i HubSpots Professional-licenser. Dessutom ingår också möjligheter som helt saknas i HubSpot.
Det går dock fint att köpa HubSpot by Cedeo med en annan, eller helt utan, HubSpot-licens. Vi har också erbjudanden för externa användare, som endast ska ha läsbehörighet i HubSpot samt tillgång till Superpowers-funktioner så som Checklistor eller rapportringsformulär.
Kontakta oss för en anpassad offert
-
Vi har färdiga kopplingar till en rad olika ERP/affärssystem/ekonomisystem (samt även en rad andra stödsystem). Några exempel är:
Fortnox
Spiris (tidigare Visma Eekonomi)
Monitor ERP
Pyramid
Procountor
Björn Lundén
SAP
Microsoft Dynamics
Epicor
Vi skapar också gärna nya kopplingar för er skull. Så länge det finns ett väldokumenterat API brukar det gå galant att skapa nya kopplingar och även i mer föråldrade system kan det ofta finnas lösningar.
Vår grundinställning är också att kopplingen till ert affärsystem alltid ska ingå i angivna kostnader men vid mer avancerade lösningar eller väldigt svårjobbade system kan en ytterligare kostnad tillkomma. Har ni ett system som ej finns i listan ovan? Kontakta oss för en anpassad offert
-
Kopplingen till affärsystemet kan har olika funktionalitet och synka olika data beroende på vilket system det rör sig om samt även vilken av våra paketeringar som avses.
Vi har samtidigt goda möjligheter att anpassa kopplingar efter era önskemål. Till exempel är synk av ytterligare fält sällan något problem alls och även synk av ytterligare objekt eller anpassad siktning för synk går ofta att ordna på ett smidigt sätt.
Vår grundinställning är också att kopplingen till ert affärsystem alltid ska ingå i angivna kostnader men vid mer avancerade lösningar eller väldigt svårjobbade system kan en ytterligare kostnad tillkomma. Har särskilda krav på er ERP-koppling? Kontakta oss för en anpassad offert
-
Uppstartkostnaden är strukturerad på samma sätt som månadskostnaden, dvs med en grundavgift för företaget om 9 900kr samt en tillkommande avgift per användare (+1 900kr/anv). På så sätt kan vi erbjuda ett skalbart pris där mindre organisationer kan få en låg uppstart och större organisationer betalar lite mer men ändå får en form av volymrabatt.
I uppstartskostnaden ingår allt det ni behöver för att komma igång, bland annat:
Grunduppsättning och konfiguration av HubSpot & Cedeo Superpowers
Import av Företag, Kontakter, Affärer och annan data från tidigare system
Koppling till affärssystem
Workshops för anpassning av verktyg och utbildning av administratörer & Superanvändare
Användaruppstart
Lär mer om vårt onboardingpaket på denna länk
-
I uppstartskostnaden ingår allt det ni behöver för att komma igång, bland annat:
Grunduppsättning och konfiguration av HubSpot & Cedeo Superpowers
Import av Företag, Kontakter, Affärer och annan data från tidigare system
Koppling till affärssystem
Workshops för anpassning av verktyg och utbildning av administratörer & Superanvändare
Användaruppstart
Lär mer om vårt onboardingpaket på denna länk
Prata CRM för Uthyrning & förvaltning med Minna
Vill ni veta mer om hur vi kan få en CRM-lösning anpassad efter era behov och förutsättningar? Ta kontakt med Minna
Minna Väntönen
073-641 30 34
minna.vantonen@cedeo.se