CRM för Uthyrning & förvaltning

Kontorshotell eller Maskinuthyrning – vi har lösningar för båda.

I grund och botten är ju behovet det samma – ert CRM behöver kunna hantera de objekt som ni hyr ut eller förvaltar, ni behöver en lösning för era kundavtal och all service behöver kunna struktureras upp och hanteras snabbt och effektivt.

Med vår lösning för Uthyrning & förvaltning får ni en helhet som löser ovan och dessutom innehåller mängder av ytterligare funktioner för att utveckla er försäljning och kundvård.

Allt ni behöver för att effektivisera er försäljning

Skapa affärer kopplade till era objekt. Se tillgänglighet och information om de olika objekten och hantera era avtal.

HubSpot Sales Hub erbjuder en rad moderna säljstödsverktyg som hjälper er att jobba smartare och mer effektivt.

  • Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Sales Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:

    • Objektbibliotek för era Uthyrningsobjekt med tillgänglighetshantering och möjlighet att lagra mängder med information i anpassade fält

    • Smart pipeline med koppling till ert affärssystem för effektiv hantering av era affärer

    • Koppling till personligt Epost-konto för smidig loggning av mejl

    • Koppling till Kalender & Microsoft Teams för synk av möten och egen bokningssida

    • Mål- och Rapportverktyg för uppföljning och analys av sälj med egna nyckeltal

    • Avtalshantering för enklare försäljning och hantering av era återkommande intäkter

    • Mobilapp för att komma åt all information även när ni är på språng

    Och mycket mer!

Personifierad marknadsföring

Spåra hemsidesbesökare, koppla samman med er digitala annonsering, samla in data och personifiera er kommunikation.

HubSpot Marketing Hub innehåller allt från enklare Epostmarknadsföring till avancerad marketing automation.

  • Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Marketing Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:

    • Epostverktyg för Epost-kampanjer och Marketing Automation

    • Spårning av hemsidesbesökare

    • Formulär- & CTA-verktyg

    • Rapportverktyg för uppföljning och analys

    • Koppling mot annonskonto på Google, Linkedin och Meta för att spåra resultat och beräkna ROI

    Och mycket mer!

Snabb och effektiv kundservice.

Hantera era ärenden på ett strukturerat sätt, koppla dem till era uthyrningobjekt och få en komplett översikt av all historik.

Med Service Hub hanterar ni alla typer av serviceärenden och har dessutom tillgång till kraftfulla funktioner som på olika sätt kan hjälpa er få både nöjdare kunder och servicemedarbetare

  • Cedeos paketering inkluderar samtliga funktioner i Service Hub Starter samt kompletterande funktionalitet skapad med Cedeo Superpowers. Tillsammans möjliggöra det bland annat:

    • AI-assistent för att besvara frågor från kund

    • Gemensam inbox för att hantera inkommande konverationer från Epost, Formulär och Chatt

    • Formulär för felanmälan med automatisk koppling till Serviceobjekt

    • Smart ärendepipeline för strukturerad hantering av Serviceärenden och reklamationer

    • Register över Serienummer och Serviceobjekt för att hålla koll på garantitider samt koppla mot ärenden och affärer

    • Enkäter för att kunna spåra kundnöjdhet

    • Rapportverktyg för att kunna mäta och analysera

    Och mycket mer!

    Givetvis går det också att uppgrader till Service Hub Professional för att få tillgång till ytterligare möjligheter .

Självklart kopplar vi även samman med ert ekonomisystem.

Våran ERP-connector har färdiga kopplingar till flera av de vanligaste affärssystemen så som Monitor ERP, Pyramid Business Studio, Microsoft Dynamics, med fler.

ERP-koppling som både är prisvärd och snabb att implementera – kan det bli bättre?

CRM för tillverkande bolag

Prata CRM för Uthyrning & förvaltning med Minna

Vill ni veta mer om hur vi kan få en CRM-lösning anpassad efter era behov och förutsättningar? Ta kontakt med Minna

Minna Väntönen
073-641 30 34
minna.vantonen@cedeo.se

Du kan också boka en demo via kalendern nedan!