Leverantörs-hantering i HubSpot
Upptäckt synergierna med att låta ert CRM också bli ert SRM.
HubSpot som “SRM”.
Vid det här laget känner de flesta till HubSpots kapacitet när det gäller att hantera försäljning, marknadsföring och kundvård, men få nyttar de möjligheter som finns när det kommer till Leverantörshantering – eller SRM, som det ofta kallas.
På Cedeo erbjuder vi en lösning där vi drar nytta av HubSpots möjligheter samt anpassar funktioner för att skapa ett SRM – mitt i ert CRM.
Vår SRM-lösning inkluderar:
✔️ Leverantörs-hantering
Skaffa er ett komplett register av alla era leverantörer med all den information ni behöver lagra och segmentera på.
Logga all korrespondens och möjliggör bättre internt samarbete samt högre transparens
✔️ Leverantörs-prövningar
Samla snabbt och smidigt in information från potentiella leverantörer samt skapa struktur i er bedömningsprocess.
Schemalägg regelbundna omprövningar, skicka ut enkäter - och mycket mer
✔️ Avtals-
hantering
Samla alla era avtal till en central plats och få full kontroll över såväl löptider som villkor.
Få notiser om avtal som är på väg att löpa ut eller autoförnyas och möjliggör rapportering och analys.
Gör ert CRM till ett SRM (också…)
Låt oss hjälpa er igång med leverantörshantering i HubSpot. Vi erbjuder en smidig uppstart där vi står för det största arbetet samtidigt som ni får stor utrymme att anpassa lösningen efter er.
HubSpot SRM
✔️ Leverantörshantering
✔️ Leverantörsprövningar
✔️ Avtalshantering
✔️ Inget extra system att jobba i
Vill du veta mer?
Boka en tid med oss nedan.